14 aylık bebeğim biz soda içerken çocuk çıldırıyor ille de bana da ver diyor biberon ve soda şişesini gösteriyoruz biberona vuruyor soda şişesini istiyor bizde 25-30 cc kadar tadımlık tadımlık içiriyoruz el mahkum sıkıntı olur mu acaba içiren anneler var mı? Bazende mamayı soda şişesine koyup veriyoruz organik meyve sularını soda şişesinde içiriyoruz su da dahil resmen yeşil şişeyle aşk yaşıyor 😂