Snglkrtp Kızlar ateşim çıkıyordu halsizlik eklemlerimde ağrı vardı üşüttüm sanmıştım sanırım göğüs iltihabı (mastit) oldum belirtiler onu gösteriyor. Göğsümde kızarıklık,ağrı. Emerken de acı var bol bol emzirin diye yazıyor yaşayan var mı benim gibi?