jsmn 4 aylık kızımla Ankara’dan İzmir’e geldik. Biz bebiş uyusun ve karanlık olsun diye gece yolculuğu tercih ettik. Klimayı da ayarladık, sıcaklık da ideal oldu. Uyuya uyuya geldi kızım. Arada mızıldayınca alıp emzirdim. Gündüz zor olurdu diye düşünüyorum, oto koltuğunda uzun süre oturmayı sevmiyor ve başka şeylerle oyalanamayacak kadar da küçük henüz.