SevdaDerin Merhaba arkadaşlar , 22 günlük kız bebeğim var sütüm dışına çıkmıyor ama sıktığımda süt geliyor ayrıca kızımın ağzında emmeden sonra süt görüyorum birde günde en 4 defa falan kaka yapıyor Ama uyanık olduğu tüm zamanlarda tüm günde diyebilirim sürekli emmek istiyor sürekli ağzı açık aranıyor aç mı diyip 30 ml mama veriyorum biraz sakinleşiyor ama 15 dakika geçmiyor tekrar aranıyor Ne yapacağımı şaşırdım süt varken sürekli mamada vermek istemiyorum böyle durum yaşayan var mı
GoGirl SevdaDerin doyup doymadigin kakadan degilde cisli bezden anlasilir onu takip edin kaka yapmasindan anlasilmaz doymasi
Twinksmom SevdaDerin Bir yerde okumuştum kakası sarımsı hardal rengi çişi de aşırı sarı değilse doyuyor demekmiş bende hem mama hem süt veriyorum emin olmak için bazen sütümü sağıp cc olarak veriyorum mecbur
madambovary SevdaDerin o dönemlerde bebekler sadece emme refleksini bildikleri için hep aranırlar hep emmek isterler bu çok normal. Siz bebeğinizin kakasını değil çişini takip edeceksiniz. Her altını açtığınızda çişini yapmışsa, en geç 2-3 saatte bir dolu dolu çişli bez alabiliyorsanız bebeğiniz doyuyordur.
Gizemmatalay Ben de asla anlayamıyorum. 15 günlük oğlum var emiyo yarım saat e yakın , sonra mama veriyorum huzursuz olduğu içim onu da içip uykuya dalıyor. Süt mü yetmiyor, enemiyor mu anlamıyorum. Çıldırcam artık 😔
Dzz Gizemmatalay hemen doymuyor mu diye panik yapmayın belki gazi var belki çok sıcak bunaldı belki duygusal açlık yaşıyor sizi istiyor olabilir günde nekadar bez dolduruyor ve birde emerken yutkunuyormu süt gidiyor mu ona dikkat edin doğmadığını düşünüyorsanız yarim saat 40 dk emzirin
SevdaDerin Twinksmom evet kakası dediğiniz gibi ve emzirdikten sonra yine çok ağlarsa mama veriyorum verdiğimde de sıkıntı yaşıyor aslında çok kızarıyor karnı taş gibi olup şişiyor ama yinede aranıyor 😒
SevdaDerin Twinksmom süt saklama kabı falan almadım ben Bebek uyurken sağsam biberonda falan bekletebilir miyim İlk defa denicem şimdi
SevdaDerin madambovary çişini yapıyor evet şimdi çok sıcak diye bezi çok bekletmiyorum o yüzden baya dolu olmuyor ama 2 saate bir çıkarınca da çişini yapmış oluyor her seferinde az da olsa
Deletedmom329 20 gunluk oglumu sagarak besliyorum. Kakasi civik su gibi icinde puturcuk fazla yok. Ama cisi cok fazla yapiyor. Kilo alimi guzel.dr cis onemli bizim icin kakayi takma kafana dedi. Doymayan cocuk memeyi birakmaz. Uykuya dalamaz. Memede uyusa yataga koyunca uyanir. Saglik ocagina gidip kilo takibi yapin. Kilo alimina gore anlarsiniz ac mi dgil mi
miracinnannesii SevdaDerin canım o doydugunu blmiyor o yüzden aranır sürekli sen takılma ona çiş ve kaka bezi yeterlyse sıkıntı yok 1 ay kontrolune cok kalmamıs gdince zaten kilosuyla belli olup doyup doymadıgı. Hiç mamaya alştrma ben günde bir kere gece verm ddm smdi göğsümü sadece gece emiyor sütüm bterse ne kadar zorlancagımı tahmn ble etmek istemiyorum 🤦🏻♀️
SevdaDerin miracinnannesii haklısın madem sürekli emdiriyorum arada mama vermiyim boşuna Kilo kontrolüne bakalım en iyisi 10 Ağustos’ta gidecez bakalım o zamana Allah büyük😊
SevdaDerin zehrahifa onu söyleyenler de oldu belkide süt çok olsada su gibi içip geçiyor dediler Ama bilmiyorum ki işte öyle Bişey olabilir mi
Dzz SevdaDerin benimde öyleydi ben vermedim sütünüz varsa vermeyin mama hazmı daha zor olabilir belki gaz sorunu artar sütünüzü sağıp verebilirsiniz emin olmak için birde uzun emirin ben 40 dk emziriyordum ve bir kitapda okumuştum asıl doyurucu kısım ilk 15 20 dakikadan sonra gelen süt diye
SevdaDerin Dzz bende duydum onu ilk gelen süt şekerli su gibi gelir yağlı olmadığı için doyurucu olmaz Az emer bırakırsa eğer ondanda doymazmış
Sevdaoyku Yenidogan bebek surekli emmek ister ac oldugundan degil. 9 ay senin karnindaydi kalp atisini dinledi. Dogdu kucagina verdiler senin kokunu istiyo. Korktugunda emmek ister kaka yaptiginda emmek ister gazi oldugunda yada gaz cikardiginda emmek ister seni istedigi icin emmek ister. Mama verme bence hele biberon emzik hic verme. Meme reddi yapar. Birak isi gucu herseyi otur emzir yerinde olsam yataktan bile cikmam bol su ic goguslerinin dolmasini istiyosan incir dut kompostosu ic ve bestlak damla mukemmel. Tas gibi oluyo gogusler. Benim 6 yasinda da kizim vardi onla da ilgilenmek icin mecbur kalkiyodum yerimden. Ilk bebegin. Gak meme guk meme. Instagramda emzirme danismanligi var semra hanim takip et rahatlicaksindir.
SevdaDerin Sevdaoyku evet haklısın Benimde 6 yaşında kızım var Ama kayınvalidemle birlikte yaşıyoruz zaten o yüzden o sorun olmuyor Ben sürekli emziriyorum sürekli kucağımda Ama memede uyuyup yatırdıktan hemen sonra tekrar ağlıyor kucağıma alıp sakinleştirmek istediğimde yine aranıyor 🙈 incir ve bestlak damlayı sürekli kullanıyorum dediğin gibi belkide onlardan faydasını görüyorum gün içinde sürekli emdiği için göğsüm Taş gibi olmuyor ama sıkınca sütüm geliyor Çok teşekkür ederim tavsiyelerin için🥰
Eymiiii Dzz her iki memeyi de emizirin vücut memeler boşaldıkça süt üretir siz diğer emzirmeye bırakırsanız bebeğin doyduğunu düşünerek süt üretimi azalır
Zeynepink SevdaDerin gerçekten beni anlatmışsın bide Allah’a şükür süt sorunum yok 2mememi verdiğimde hala ellerini yalar benimde 29 günlük bebeğim yetmediği zamanda 100ml mama yaparım
SevdaDerin Zeynepink 30 ml mama yapıyorum emmiş olsada çok hızlı bitiriyor Bu sefer sürekli ıkıntı kızarma Rahatsız oluyor
SevdaDerin Zeynepink 100 ml çok gelmiyor mu rahatsız olmuyormu benimki doyumsuz olduğu halde yuta yuta süt içiyor üstüne 30 ml mama veriyorum günde iki kere sadece ama hala aranıyor Fazlasını verirsem bişey olacak diye korkuyorum karnı çok şiş çünkü
Dzz Eymiiii tabi ikisinide veriyorum ama sağ memeyi verdiysem örneğin doyana kadar onu emziriyorum sonra açıktıgında diğer memeyi . Aynı anda iki memeyi ver diyenlerde var benim yaptığım gibi yapanlarda hangisi doğru valla bilmiyorum okuyup araştırıp mantıklı geleni yapıyorum 😊
Eymiiii SevdaDerin benimde 34 günlük bebeğim var her arandığında meme verin memeler boşaldıkça vücut süt üretimini artıracaktır aslında bir çocuk doktoruna gitseniz ben pazaresi ölçüm yaptırmıştım Cuma’ya kadar sadece anne sütü verdim cuma gittiğimde kilo almıştı doktor mama verme dedi böylece sütün yettiğini anlamış olduk şimdilik bu şekilde gidiyoruz umarım bir sıkıntı çıkmaz
SevdaDerin Eymiiii haklısınız haftalık kilo kontrolüne baktırayım bende Çünkü karnı taş gibi oluyor zaten o ayrı bir sorun
kitapkokusu_ SevdaDerin benim bebeğim 5 aylık sizin bebeğiniz kadarken aynı durumu yasadım memeyi bıraktı mamayla devam ediyorum suan malesef