Bebeğim 2 aylık bayramdan sonra sünnet yaptırmaya karar verdik bugün 2 aylık kontrolümüze gittik doktor 6. Ayına kadar bekleyin sünnet için lokal anestezinin yan etkilerini çok gördüm dedi erken iyileşiyormuş dedik 6 ay dada yaptırsanız erken iyileşir dedi . Lokal anestezinin yan etkilerini gören var mı çok korktum ben açıkçası ya bilgisi olan varsa yazsın nolur 😢