slmelifbkm Dnzdnz normal bez bedenini alın sleepy Natural alıyorum normal bezini de mayo bezini de Islak mendilini de cok memnunum
VERA19 Dnzdnz Prima mayo bez kullanıyorum.Memnunum👍🏻 Alırken bir tık büyük almıştım dar olur diye korkup ama gerek yokmuş,2.paketi tam bedenine göre aldım daha iyi oldu🐥
Sarisin Dnzdnz huggies kullandık geçen sene çok memnun kalmıştım bu yıl sleepy aldık daha denemedik onu. Beden olarak tam bedeni almıştım 😇
Mom107 Dnzdnz Mayo bezlerin üzerindede kilosuna göre numarasına bakıp alıyorsunuz primanın güzel şişmiyor ben beğendim iki tatildir kullanıyorum