Gltbb Kızlar civil çıtçıtlı bodylerde indirim var normalde ebebekten alıyodum memnundum civil kullanıpta memnun olan var mı ?
Dadam Gltbb ben kullanıyorum özellikle delikli olanları var jakarlı diye geçiyo sanırım onlar çok iyi ama normal bedeninden büyün alın, kalıpları küçük olabilir
VERA19 Gltbb Jakarlı olanlardan kullanıyordum,maalesef birkaç kullanımdan sonra aşağıda ki düğme tarafından yırtılmaya başladı🤷🏻♀️
Kbrbydk Gltbb ben uzun kollu da kısa kollu da kullandım çok memnun kaldım kumaşından filan hiç yırtılma bozulma olmadı. jakarlı olandan da kullanıyorum hala sorunsuz. E bebekten atlet zıbın kullanıyorum daha çok diğer zibinlari civilden alıyorum.
Gltbb Dadam düz olanları reklamlarda çıktı 5₺ indirimli diye ebebekte şuan 7₺ ve renkli olanların fiyatları daha da yüksek o yüzden merak etmiştim civili
Erencinarinannesi Gltbb civilden aldığım herşeyi sadece 1 kez giydirdik bedenleri çok küçük hatta bi tane tulumunu hiç giydirmedim bile zıbınlar aldım duruyor öyle küçücük resmen bence almayın
BalOglum-45 Cogu kiyafetimizi civilden siparis veriyorum. Ben cok memnunum mali cok guzel yumusacik oluyor. Ama genelde kaliplari kucuk. Biraz buyuk siparis veriyorum. Oyle yirtilma, cekme hic yasamadm.