Deletedmom02 Uykusuzanne kendinizi ne zaman iti hissediyorsanız yaranızın düzeldiğini hissediyorsanız kendinizi yormayacak şekilde yavaş yavaş başlayabilirsiniz
Zuhalnehir Uykusuzanne 3 ay önce doğum yaptım. Ara ara çekiyodum. Düzenli olarak 4-5 gündür çekiyorum çok şükür ağrım sızım olmadı