Selin648 Geçen ay doktorum üst üste kan ilacını yazdı eczacı 30 gün dolmadan 2. Kutuyu veremem dedi . 30 gün geçti gidip alsam aynı reçeteyle kabul edilir mi yoksa yeniden doktora gidip yazdırmam mı lazım
larenikra2020 Selin648 ben çalıştım eczanede aynı reçeteyle alamazsınız ama ancak ücretiyle eczaneden kendiniz alabilirsiniz