Kızım 10 gün sonra 20 aylık olacak.(bak, baba, bebe, yok, kabı, mama, köbek, kıh .. ) gibi toplamda 8-10 kelimesi var. Aynı yaşta arkadaşımın bebeği var. Renkleri bile söylüyor. Ona bakınca acaba kızım geç mi konuşacak diye düşünmeden edemiyorum. Ben mi abartıyorum yoksa benim gibi olanlar var mı merak ettim 🤔 her çocuk elbette farklı ama ebeveyn olarak bir sıkıntı olup olmadığını da merak ediyor insan. Adını ve söylediğim her komutu anlıyor ama henüz konuşmaya dökemedi.