Erkek_annesi11 Mama sandalyesi marka öneriniz var mı acaba joie dediler ama fikri olan var mı bu marka hakkında
Erkek_annesi11 Tuba masallah erken oturmuş 6 ay diyorlar hep bende tereddüt içindeyim de bizde 5 yaklastık
Tuba Erkek_annesi11 Bel kısmı yattığı için 5 aylıkken oturttum, dik bi şekilde oturmuyordu yani. 5,5 aylıkken de desteksiz oturmaya başlamıştı zaten😊