hirasu Kızım 8 ay 15 gunluk bır ay erken doğdu solunum sıkıntısı sebebı ıle yoğun bakımda yattı doğar doğmaz orda sağ olsun hemşireler bıberonla besledıklerı ıcın bastan berı bı meme reddı vardı zaten daha sonrasında ise reflü rahatsızlığından dolayı emdığını kusuyodu bende makınayla sütümü sağıp koyulastırıcı koyup o sekılde beslenmesını sağladım taki bugüne kadar sımdı sütüm çok azaldı ek gıda sürecınede basladık tabı 2 gögsümden en fazla 80-100 cc falan anca cıkıyo tabı bu arada kansızlık problemım var her hafta kan takvıyesı yapılıyo hıc halım gücüm kalmadı benım gıbı 8 ay boyunca sütünü sağıp veren var mı?acaba doktor bırak artık dedı ama vıcdanen bırakmakta ıstemıyorum nasıl yapıcam bılemıyorum
2lokummannesiii hirasu eğer siz kötü oluyorsanız bırakmanız da fayda var. Siz bakıyorsunuz önce sizin iyi olmanız önemli.
hirasu 2lokummannesiii öyle canım gercekten artık hıc dermanım kalmadı elım ayağım tıtrıyo bı taraftanda annelık içgüdüsü bılırsın iste bı sızlerede sorup fıkır almak istedim tesekkür ederım zaman ayırdıgın için
Begum16 Bende sagarak veriyodum hep meme reddi yaptı dogdugubdan beri 6,5 aylıktı sütüm azaldı kesildi mama ek gida veriyorum hüç üzülme sen hasta olma bırak o zaten en önemli aylarda o vitamini aldı merak etme
hirasu Begum16 çok tesekkür ederım valla çok kararsız kaldım sızden de fıkır almak istedim zaman ayırıp cevap yazdığınız için ayrıca tesekkür ederim koskoca beslenme postuna 2 kişi cevap verdı burası artık amacından uzaklasıyo gıttıkce
Begum16 hirasu bosver canım sen kendine bak beslenmene dikkat et 8 ay yeterli ona senin güçlü olmam lazımki bebişinde güçlü olsun yarın sen hasta olsan kimse senin gibi bakamaz o yuzden hiç kafana takma onada güzel ek gidalar verirsin ben evde yogurt mayalıyorum veriyorum meyve püreleri corba onların yanında mama bile istemiyo yemek
hirasu Begum16 ben de aynı sekılde canım bol vıtamınlı corbalar yapıyorum ev yapımı yoğurt peynırını bıle ben yapıyorum napıyım artık zaten sütümde çok azaldı 😔😔
Deletedmom329 Bende sagiyorum. 20 gunluguz. Max 5-6 ay sagarim sanirim. Hic vicdan yapma. Mukemmel bir annesin
AYLININANNESI2020 1aydi hep sagarak veryormdm bebegim 44gunluk suan mecbur meme verdim mastit yapti bende sagarak vermek fakat cok rahatdi sagarak vermek bebegimin doydgnu tam anliyrdm boyle memeden icince husurusz oldu mama da vermek zornda kaldm cunki tam bosaltmyor memeyi
AYLININANNESI2020 Sorf bebegim doysun o huzurlu uyusun diye sagdm sagdm simdi sutum taslasdi korkular icindeym doktora gidicem yarin hatta bi ara kesmeyi bile dusundm 1haftada kilolar verdm mastit bende ates yapti hergece 40 derece simdi dusunuyorm bana bisey olrsa bebegim ozaman kotu olr onun icin mama vericem yetemiyor cunki memeden icince