CaglaGenc Merhaba güzel anneler, 3 ay önce sağdığım sütleri bugün kızıma vermeye başladık iş başı yapmamdan ötürü. Akşamdan beri çıkardığı gazlar çok kötü kokuyor. Süt bozulmuş olabilir mi? Ya da onun yanında meyve suyu da içiyor ondan dolayı mı acaba 🤔
Deletedmom090 CaglaGenc 3 ay tam sınırlanan zaman buzluktakiler için tabi. Biraz şüpheli olabilir bence
CaglaGenc Deletedmom090 ya ama biliyorsunuz ki biz anneler için sütlerimiz nasıl kıymetli vermesem olmaz yazık sütlerime 😔
CaglaGenc [bilinmeyen] bende bozulduğunu düşünmüyorum derin dondurucuya koyuyorum hemen sağdığım sütü. Dediğiniz mantıklı aslında