Merhaba arkadaşlar, gecen hafta agir bir mastit gecirdim 3gun hastanede yattim. Emzirdikce ya da sagdikca gogsumden beyaz sümüksü akinti geliyor. Sut kanallarimi tikiyor sanırım. O akinti gogus uçlarımi da orumcek agi gibi kapliyor. Temizlemeye calisiyorum ama her emzirme ya da sagmada oluyor. Artik katmanlasmaya başladı. Doktorlar bisey demiyor. Ne yapmam lazim basina gelen oldu mu hic :/