Merhaba arkadaşlar.37 günlük bebeğim var. İlk doğduğunda gece iki üç saatte bir uyandırıp emziriyordum zaten üç saat içinde kendi uyanmaya başlıyordu acıktığın. Ancak son zamanlara geceleri beş saate kadar uyanmıyoe. Bende uyandırmaya kıyamıyorum beş saat sonunda kendi uyanıyor. Bu süreçte aç yattığını düşünüp üzülüyorum ama uykusunu da bölmek istemiyorum . Sizce beş saat çok uzun bir süremi bebeğimi gece uyandırmalı mıyım ?