Dezemet Mia,Rüzgar,Gökalp,Efe…daha adı aklımıza gelmeyen ya da henüz haberimizin olmadığı minikler.aileler bu kadar sağlık sorununun yanında bir de bireysel olarak maddi açı ve bürokrasi ile uğraşmak zorundalar maalesef.düşünsenize çocuğunuz ölmesin diye gün ve para sayıyorsunuz bir de bunun yanında acı çeken bebeğinizle ilgilenmek normal bebek için basit olan hareketleri yaptırmak zorunda olmak ve bunları yaparken bebeğinizin ağlamasını çığlıklarını duyuyorsunuz.gerçekten öyle zor ve ağır ki.anne baba olmak dışında hepimiz insanız o kadar zoruma gidiyor ki minicik çocuk için sayılan gün.umarım daha geniş kitlelere ulaşır ve genel çözümler bulunur