Ilkana öncelikle sakin kalın, ben hep sakin kalıp atlatacağımıza inandım çok şükür atlattık, eşim çok etkilenmişti , eşimden bebeğimize geçtiği için kendini suçladı , eşim ,ben ve bebeğim kendimizi 14 gün eve kapattık, bana 3 defa test yapıldı hepsi negatif çıktı bu süreçte Günde 18-19
Saat boyunca maske taktım , bebeğim çok huzursuzdu sürekli emmek istiyordu ,yatağında uyumak istemeyip kucakta uyumak , bu 2 haftayı kucağımda atlattı gündüz kanguru şeklinde kucağımda gece ise koltukta kucağımda uyudu,bebeğimin daha hızlı iyileşmesini sağlamak için bol bol emzirdim bendeki antikorlar bu sayede bebeğime geçiyordu
6 yaş altındaki çocuklara hiç bir tedavi uygulamıyorlar , ben öğrendiğimde hemen hastaneye götürdüm eşim pozitif olduğu için çıkamamıştı, doktorumuz akciğer filmi çektirdi , kan alındı sonuçları çok şükürki temiz çıkmıştı , doktorlarda tam olarak bilmiyor bebeklerde ne şekilde kendini gösterdiğini,sağlık bakanlığından eşimi arayıp ilaç vs getirdiler ama oğlum için hiç
kimse ne yapacağımızı söylemedi aradığımız her yer bilmiyoruz dedi, 1 yaş altı bebeklerde bağışıklık sistemi tam oturmadığı için bişey ön göremiyorlar
Kendimiz doktora götürmesek bizimle kimse ilgilenmeyecekti özel hastaneye götürdüm , bu süreçte benim gördüğüm her doktor muayeneyi kabul etmiyor, bir tane bulduk çevremizde ve doktorun bana sadece söylediği ateşi yükselirse, öksürmesi ciğerden gelir gibi olursa, nefes almasında sorun olursa ,emmesinde azalma olursa acil şekilde getirmelisin oldu .
Çok zorlu oluyor psikolojik olarak, eğer şansın varsa ve bebeğin pozitif değilse sen iyileşene kadar lütfen uzak kalsın , her ne kadar neden uzaklaştırdın deselerde sadece yaşayan bilir diyorum, eğer ki bebeğinde pozitifse o zaman bol bol emzirmeni tavsiye ediyorum maskeli olarak , umarım yardımcı olmuşumdur aklınıza soru gelirse lütfen sorun yardımcı olmaya çalışırım