Asell9 Merhaba arkadaşlar, 26 günlük bebeğim var 2 defa topuk kanı verdik ve değeri yüksek çıktı. Kistik fibrozis olabilir dediler. Bu durumu yaşayan varmi
Zeynepsarem Asell9 bizimde 2.topuk kanı 5.69 çıkmış.tekrardan yaptırdık doktorum sınırın 20 lerde oldugunda sıkıntı olabileceğini ve tedavinin çok düşük yada yüksek oldugunda uygulanacagınıı söyledi.
Asell9 Zeynepsarem bizim birisi 100 birisi 80 cıktı ter testi istediler ama ter bezleri oluşmadığı için yapamadılar 40 çıkmasını bekliyoruz