Cnnfdn milletin dedikleri insanın canını sıkıyor canım. Onlara bakarsan aç da kalsa meme ver sadece diyecekler. Bana da aynısını yaptılar emzir emzir biberon verme bilmem ne çocuğum sarılık oldu o yüzden dinlemedim biberonla verdim sütümü sağıp. Şimdi sarılık geçti çok şükür daha 13 günlük oğlum. Şimdi de tutturdular memeni unutur hep biberonla verme arada memeye tut. Sanki ben emzirmek istemiyormuşum gibi zorluyorlar beni. Psikolojim bozuldu resmen. Göğüs ucum küçük tutamıyor oğlum kızıyor bu sefer. Bugün ilk kez silikon ucu tuttu çok mutluyum. Bence bir dene silikonu sen de ve asla kimseye kulak asma. Emmese de anne sütü almaları yeter biberonla da olsa anne sütü o hiçbir şey tutmaz yerini. Canını sıkıp da sütünden olma.