Deletedmom358 ben korktugum için 6ay gitmedim jilet veya tüy dökücü kremle aldım 6ay snra gittim kuaför kız 40 ından snra gelen cok oluyo hiçbişey olmuyo demişti kendisi de sezaryenliydi bende arkadasa aldırmıstım hiçbişey olmadı demişti 6. Ayda aldırdıgımda ay dikiş üstü cok acırmı diye sordugumda ohooo orayı coktan aldım demişti hiç acımamıstı. Yani normal agdada ne kadar acıyosa öyle acımıstı hani artı bi acı sızı yoktu.