Ebru38 bebeğimin 40 ı çıktıktan sonra uyandırmadım ellemedim acıkınca zaten kendisi uyanıyor. Ağlamaması da çok normal 6 aylık kızım 120 cc anca içiyor ki bide 2 saatte bir veriyomuşsunuz tok olduğu için ağlamaz. Artık nerdeyse 2 aylık olmuş bile, artık kendisi uyanır gece ellemeyin, uyandırmayın ki uyku düzeni otursun. Baktınız uzun süre uyanmadı 3 buçuk 4 saatte bir uyandırmadan mamasını verin. Kızım 40ından beri geceleri kesintisiz 7-8 saat kadar uyuyo hiç bir problemide yok, gelişim olarak da kilosu boyu önde gidiyo