Merhaba arkadaşlar biz 3 ay 9 günlük olduk ilk hafta vardigimiz topuk kanı sonucunda kistik fibrozis diye bir değer yüksek cikti (107.13) fakat hastalık hakkında pek bir bilgimiz yok hastaneye sevk seçildik fakat araya bayram girdiği icin kan verme şansımız olmadi cunku genetik kan bayılıyormuş ve kanlar istanbula gittiği icin bayramdan sonra kan verilecek sonuçlar icin 2 ay beklememiz gerek bu süreçte araştırma yapıyoruz ama içimiz rahat deil bu konu hakkında bilgisi olan yada başına gelipte ne tür yollara başvuran annelerimiz vae yardımcı olursanız sevinirim veya @HappyKids bu konu hakkında bilgi verirmisiniz şimdiden teşekkürler