Rabiaaa22 prematüre bebeklerin emme refleksi güçlenmesi için parmağa takılan emzikler var ama sürekli kalmıyor ağzında. Ama anlatamadıgım memeden ayırarak emzirmeyi bir anda geliştiremezsiniz, sarılık süreci anne için felaket birşey. Ben bu bebeğim de mi ölecek diye sezaryen oldugumu unutup hastaneye abuk subuk gittiğimi biliyorum. Göbek bagını hastanede düşürdü çocuk öyle söyliyim. Sabah saatlerinde 4-5 gibi prolaktin aktif oluyor o saatte kalkıyorsa bebeği kaldırıp emzirin, uyusun. uyuduktan sonra ya el ya makine ile sagım yapın 10-15 dk o sütü dolaba kaldırın. Sonra sabah emzirdiniz o sütten ve üzerine verecekseniz mamayı emzirme destek sistemi ile sizin memenizdeyken verebilirsiniz. Ara ara emme refleksi çalıstırabilirsiniz. ve sarılık bittiğinde zaten bebek yeniden doğmuş gibi oluyor ve acıkınca ağlıyor. Burada önemli olan bebeğin emme refleksinin oluşması ve gelişmesi. Lütfen sizi üzen, abuk yorumlardan uzak durun kayınvalide eş vs. Gün içinde bebeğinizle uyuyun dinlenin. izmiremzirdanımanı ve tomrisin emzirme notları bende işe yaradı. siz de okuyun. iyi geceler