elifiii güzel kardeşim soru sormuşsun cevap yazdım, demesi kolay gibi gelebilir ama biz de o yollardan geçtik. Benim de destekçim yoktu, 4 ay sabah 4’lere kadar uyumadığımı biliyorum 1-2 ay uykusuz gezdim. Kimse de destek olmadı, eşim dahil. Bebekle ilk bir yıl kadın için çok zor hele anlayıssınız insanlara denk geldiysen. Ev işini boşvereceksin, bırak evin tüm odaları temiz olmasın. Bebek gece uyurken yemekleri hallet , ertesi gün için kendine sandviç salata vb. şeyler hazırla, odalara kuruyemiş, incir kayısı vs. koy gel git atıştır. Su şişeleri koy susadıkça iç. Sling alma şansınız varsa işinize yarar, bebeğiniz kucağınızdayken herşeyi yapabilirsiniz eğer durursa. Yemek ve çorbaları tek seferde fazlaca yapıp sıcakken temiz kapaklar ile kavanozlarsanız soguyunca buzdolabına kaldırıp ertesi haftalarda yemekler hazır olur. 1-2 gün çay saati, karpuz peynir olur yaz günü. Oğlum 20 aylık hala tuvalete gittiğimde kıyamet kopuyor, her aşamasının ayrı zorlukları ayrı güzellikleri var. Ben ilk evladımı prematüre dogdugu için kaybettim emziremedim 2-3 ay sütüm geldi ilaç kesmedi. Bu çocugumda ise sarılık mastit meme reddi herşeyi yaşadım emziremedim ilk başta. Uykusuz kalmısken birşeyler okuyayım diyip emzirme olayını hatmettim, tek basıma desteksiz mamayı bıraktırdım, herkesle kötü oldum ama başardım. İçinizdeki güce inanın ve kendinize uygun pratik çözümleri bulmaya çalışın.