Mistatul Herkese merhabalar mama sandalyesi ve oto koltuğu olarak kullanıp memnun kaldığınız ya da şunları asla kullanmayın dediğiniz marka önerileri var mıdır? Tavsiyelerinizi bekliyorum :)
Domino merhaba. ⚘ mama sandalyesi olarak ikea nin sade beyaz olanini kullanıyorum. cook memnunum🐞 oto koltugu için bi önerim yok🤷♀️