Yesmmrt sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal. Siz uyarmayın bağırsak tembelliği yaşarsınız. Fitil çok çok zorda kalmadıkça, 10 günü geçmediyse önerilmiyor zaten kullanıyorsanız. Kaka yapmadığı için e pis kokuyor. Bizde öyleydik yaa