Merhabalar hayırlı geceler anneler. 21 gün sonra Allah’ın izniyle kızım 1 yaşına girecek emziriyorum , dişleri çıktı ve son zamanlarda ısırmaya başladı🤦🏻♀️ Sağ göğsümde yara oldu geçmiyo 😔 şuan ısınmıyor ancak oluşan yara iyileşemiyor emzirdiğim için 😔 sizler böyle bi durum yaşadınız mı ? Yaşadıysanız nasıl geçirdiniz? Çok canım yanıyo yeni doğum yaptığımda sütümle iyileştirmiştim şuan geçmedi sürmeme rağmen , silikon meme başlığı kullandınız mı memnun kaldınız mı ?