MarlaSinger bbunlari biliyorum aslında ben başka açıdan sormuştum. 3. Ayda rotavirus aşısı oluyor ya acaba aşıdan kaynaklı mi diyecektim. Benim kızım da 5 aylık geçen hafta rotavirusun 2. Dozumu oldu. O günden beri çok huzursuz sürekli mızmız uykuları bozuldu.. 2 3 aylıkken süt alerjisinden bende şüpheleniyordum aşırı gaz, kusma ve arada yüzünde minik kızarıklıklar oluyorsu ve sürekli huzursuzdu. Doktara söylediğimde kakada kan olmadıkça alerji diyemeyiz. Her bebek kusar ilk üç ay gaz olur vs klasik şeyler soyledi. sonra kilo alamayınca sütünün yetmediğini anlayıp mamaya basladik. Mamaya başladıktan sonra kusma azaldı gibi diğer söylediklerim de geçti bende demek ki alerji değil çocuk açlıktan huzursuzmus dedim. Ta ki rotavirus aşısını olana kadar. 5 ay 11 günlük oldu sadece mama alıyor kakası nirmal. dedim yavaş yavaş tadimlara basliyayim bugün yoğurt verdim bir çay kaşığı kadar. Yüzünde belirgin kızarıklık oldu. Şimdi yine süt alerjisi mi var diye düşünüyorum.