Minikalparslan Tamam işte, ben de diyorum ki iradeniz çok sağlammış, aklınız fikriniz yerindeymiş, kadının yorumu sizi niye bu kadar delirtiyor? Size ne yani kimi etkileyip etkilemeyeceğinden. Siz etkilenmiyorsunuz madem, sorun yoktur sizin için. Bu durumda da yükselmenize veya diğer arkadaşla birbirinizi gazlamanıza gerek yok. Veya itiraf edin, benim iradem zayıf, böyle yorumlardan etkileniyorum, keşke yazmasaydın deyin bitsin gitsin.