Deletedmom410 muhtemelen faranjit ile birlikte üst solunum yolu enf. geçiryorsunuzdur ama her ihtimale karsılık evde maske takın ve odanızı ayırın. Bebeğinizi kucağınıza alırken müslin örtü kullanın, ellerinizi sık yıkayın. Parol veya minoset içebilirsiniz ağrılar için ( alerjiniz yoksa ) bol sıvı tüketin ( tarhana, tavuk suyuna çorba gibi) şekerli paketli yiyecekler yemeyin. c vitamini varsa günde 3 tane içebilirsiniz 1000’lik efervesan veya ester c formatından bir adet. onun dısında burnunuza tuzlu su ile yıkama yapbilirsiniz. Boğazınıza da tendurdiyot veya batticon varsa evde bir temiz mendille hafif sulandırılmış batticon u ile boğazınızı silin, sonra ağız gargarası su ile yapıp tükürün. Ben hasta gibiymen alnıma ve agrıyan yerlerime vicks sürüyorum o da iyi geliyor. Çok sıcak bir duş da alıp çıkınca iyice saçlarınızı kurutursanız hastalığın seyri hafifler. Eklem yerlerinize limon kolonyası sürün, o da rahatlatır. geçmiş olsun.