Öncelikle merhaba kızlar.. bi konuda danışmak istiyorum size kızım 2 aylık oldu yaklasık 1 hafta kadardır ınanılmas bıl bel agrısı var bende bebegımı besıge koyarken bıle ınanılmaz zorlanıyorum kollarım dizlerim tıtrıyor sankı bebeğimin ınek sutune alerjısı oldugu için bende süt ve süt ürünleri kullanmıyorum sanıyorum kı kalsıyum depolarım tukendı yasadıgım sehırde vakalar ınanılmaz arttıgı ıcın doktorada gıtmeyı goze alamıyorum boyle basına gelenınız varmı parmaklarda ayaklarda uyusmakar karıncanlanmalar?? Şimdiden teşekkürler 😊