Uygrtn Kızlar oğlum 4 ay 11 günlük internette 4. Ayda demir takviyesi verilmeli diye yazıyo ama her ay gittiğimiz doktorumuz bize öyle bişey demedi yada hatırlamıyorum şuan sadece d vitamini kullanıyor. Aranızda kullanan var mı acaba
BabyLinda Uygrtn bizde sağlık ocağı verdi. doktorumuza sorduk bu aylarda kullanmaya gerek yok dedi. 6.ayda tahillere göre karar veririz dedi. belki o yüzden dememiştir doktorunuz
Babybboy Uygrtn bizede verdi ama ben kullanmadım ek gıda a başlarsın dedi ama yine kullanmadım. Çünkü tahlil vs yapılmadan kullanmak bana saçma geliyor kendi dr umda onayladı. 8. Ay da kan tahlili olcak ona göre vericem. Şimdilik pekmez katıyorum kahvaltisina
Berrasiner Gzmy sağlıkocaklarının verdiği demir ve vitaminleri kullanmanızı önermem pek sağlıklı değil araştırabilirsiniz. O’cean kullanıyorum kan ilacını da d vitaminini de. Öneririm.
Uygrtn @Agah65 @Elifhanim bize sadece kan ilacı dendi oda doktor kan tahlili yapıp öyle verecekti ama sağlık ocağıda bişey demedi ben yarın doktoruna sorayım o zaman çok teşekkür ederim kızlar ❤️
Uygrtn Babybboy benimki daha 4 aylık ve ek gıdaya daha geçmedik sadece anne sütü alıyor geçmek içinde sabırsızlanıyorum 🙈
Ecicekks Bebeğin gelişiminde sıkıntı yoksa ayına oranla iyi ise vermeye gerek yok dedi doktorumuz gelişimde yavaşlık yada gerilik olsaydı verirdim ama beslenme problemi yoksa şimdilik gerek yok dedi 6. Ay kontrolünde kan değerleri dırumuna göre başlanır
Ecicekks Uygrtn kan ilacı demir ilacı aynı şey zaten hemogram değerine göre takviye başlanır 4 ay öncesinde belirli bi seviyesi yoktur zaten vücut düzensizdir 6 aya kadarda gelişimde problem yoksa başlanmaz. Bende hemşireyim öncesindede bu şekilde biliyodum doktorumda bu şekilde söyledi sadece dvit devam
deryardakayra Uygrtn bizimde bu gün 4.ay aşımız vardı verdiler sağlık ocağından ama onu kullanmicam başka alıcam dedim almadım sidefer kullanıcam bende onu sorduydum kullanan arkadaşlara kilosu kadar damlatacakmışım başla canım sende demir damlasına