MiraysMutti SevdaNurumm 3 yil otel satis sorumlusuydum.kayit sirasinda dogum tarihini belirtmeniz ya da talep etmeniz gerekiyor.
Benimoykum SevdaNurumm park yatak yada ahşap park yatak oluyor ama arayın gitmeden gene de 🙂 ben hemen hemen her yere kendi park yatağı ni götürüyorum 🙂
Naz_N SevdaNurumm bu sene 2 otele gittik, ikisinde de vardı. Biri bize sormadan odamıza park yatak, kettle vs koymuştu. Diğerinde sordular ne istediğimizi ama gitmeden belirtmekte fayda var yatak ve yemek konularındaki talepleri🌸🌸