Yazilimcianne Bugün son atağı atlattık. Gerçekten ohhh be gibi bir oh be çektim🤭 darısı tüm güzel anne ve bebeklerinin başına🤗 Da biter mi hiç bitmez. 2 yaş sendromuna hazırlık başlayabilir🤪
Yazilimcianne Ikrazumra19 yaşayıp göreceğiz artık napalım🤷🏻♀️ annelik zor zanaatmiş köküne kadar öğrendim 🤗
Yazilimcianne Egemenin_Annesi 75.haftada bitiyormuş bende tesadüfen ne zaman bitiyor ya bu ataklar diye googledan baktım ki meğerse sonuncusunu bitirmişiz
Domino Vallahi ben atagin kralını 2 yas da atladım 🤣🤣🤣 Bi ara cama çıkıp imdaaaat diye bağırdım🤣🤣🤣 sonra gulme krizleri falan sinirlerim bozulmuştu. şükür geçti gibi. arada bir uğruyor atak atak yapıp gidiyor 😩
Rzgr Yazilimcianne oglum 26 subat 15 martta dogacakti erken geldi biraz. Bizim daha zamanimiz var demekki🤔🤔