Deniz2011 Göğüs ucum koptu iyileşmesi için herşeyi yapıyorum ama bi türlü iyileşmedi bebeğim emmiyo başına gelen var mı acaba nasıl geçti
Hazal22 Deniz2011 lansinoh herkese fayda saglamıyo ben kaç kutu bitirdim her denileni yaptım fayda etmedi 2ay cektim.silverette gümüş kapaklarını alın yaranıza iyi gelir gümüşün iyileştirici özelliği var yüzde 90geciriyor. geçirmese De baya rahatlatır
Gulsahemir Deniz2011 bende kopma olmadı ama cildiyle doktoruna gittim iki tane ilaç verdi onlar çok fayda sağladı ağlayarak emziriyordum
DefneErcis Deniz2011 ayva çekirdeğini jöle yapıp sür canım. Sonrasında göğüs ucunu tak nemli kalsın. Ben öyle geçirdim. Bir de lanomast krem sürdüm. Lansinohtan daha iyi gelmişti bana.
Fatma123 lansinoh surun sonra açık dursun hemen kapatmayın üstünü sonra sitrecle kapayın üstünü sonra camasirinzi giyin benimde öleydi bu şekild e kurtuldum cok şükür göğsünüze pamuklu bişey degmesin
Serry Deniz2011 göğüs ucu kullanabilirsiniz emzirmek için iyileşmeye başladığında da göğüs kalkanı kullanın derim ben çok memnun kaldım
Fatma123 Deniz2011 ben denedim iyi geldi geceleri agliyodum acıdan o derece şükür geçti ama streci hayla alttan koyuyorum çamaşırın nemli kaldığı icin iyileşti inşallah iyi gelir sanada