LiTeraRy Mutluluk33 malesef catlak kendi yontemlerinle gecmez anca guzellik merkezlerinde geciyormus oyle duydum isin tedavisimi ne yapiyorlarmis sanirim benim karnimda olmadi Allaha sukur hafif kalcam ve baldirlarimda oldu oda belli bile olmuyor 🌹
Adelim Ah ah doguma 2gun kala catladı gobegım ozamana kadar harıka catlamadım dıyordun 16kılo almıstım 2aylıgız hala kırmızı kırmızı
Margaritta Peki kırmızılığı ya da morluğu ne zaman geçiyor benim hala beyaza dönmedi rengi 47 gün oldu doğum yapalı