Sevincc Yok sanmıyorum ya öle olsa doktorlar alerji de olabilir derdi biz her gittiğimizde geçer dedi merak etmeyin alerji sadece yüzde olmazmış hem vücudunun herhangi biyerinde kızarıklık fln var mı ?
Mericavcilar MelikePolat genel olarak her Yenidoğan’da oluyor çok normal 1 ay hatta 2 aya kadar geçmesi de normal hiç korkmayın 😊
Tumbi Benim bebeğimde de cıktı gecen hafta ve giderek arttı. Mustela aldık kullandık fayda etmedi. Hametan pomad kullandık etkisini hemen gösterdi. Şuan 25 günlük. Sadece bi gece yatarken Bir de sabah kullandık. Şuan bi kaç tane kaldı yüzünde bebeğimin yüzünün her yerine dagılınca korkmuştum ama şuan iyi çok şükür. Sizede cok gecmiş olsun. Kullanmak isterseniz içinizin rahat etmesi acısından doktorunuza danışın.
Haceryasar MelikePolat benim bebeğiminde oldu. Zaten cıkıp cıkıp gün içinde kayboluyolar eğer öyleyse korkmana gerek yok bi tedavisi yok 2 ayına kdar olucak dedi doktor cildi hassas sonuçta. Ama sen yumuşatıcı ve sıvı sabunda kullanma. Ben granül sabuna geçtim o olandan sonra
Srpp MelikePolat canım bizde de var her iki yanakta da, doktora gösterdik bebeklerde olabileceğini söyledi . 3-4 aylık olana kadar kendiliğinden geçer dedi. Biz de şu an 1aylığız👶🏻
Cinarege_ Srpp bzmde yuzumuzde kırmızı benekler batıyor cıkıyor. Böyle minik pütürcükler var doktora gidicez cumartesi ben alerjiden korkuyorm baska belrtimiz yok insallah sdce hassas cilttir. 43gunlugz