Dygosmn1 10 aylığız gece milyon kez kalkıyor alışıyorsun artık memeyi veriyorum ağzına yanına yatıp öyle uyuyoruz sabaha kadar alışkanlık oluyor bide diş olunca işler karışıyor memeden ne zaman keseriz o zaman gece güzel uyuruz sabır biraz daha ama böyle giderse ben 14 aylıkken keseceğim Çünki bel boyun fıtıgına yakalanacağım böyle giderse yan yatmaktan 😀