Zeyni96 Merhaba arkadaşlar 15 gün oldu normal dogum yaptım.Dikislerim 8 tane dışardan.Ama araları baya açık çok canım yandı şuan ağrım yok ama açıklık var dikişlerim tutmadı şuan sadece 2 tane kaldı dikisim açıklık ne zman kapanır sizce ?
Defnedilan34 Zeyni96 daha çok yeni dikişlerin zamanla kapanır merak etme dikişin de çokmuş zaten erken kapanmaz yani
Zeyni96 aysenurkerem batikon kullanıyordum hemşire tanıdığım var rif ampul diye bir ilaç varmış şırıngaya cekiliyo onu kullandım dikişler döküldü ama arası açık hala şimdi medecassol diye bir krem var ona baslicam
aysenurkerem Zeyni96 baticon enfeksiyon kapmasını önler,önerdiği şeyi de kullanabilirsiniz elbette ama daha çok yeni dikişleriniz zamanla düzelecektir