Anneler 2 aylık kızım var. Çoğu zaman nefesi gidiyo 1 2 saniye hık hık diyo geri getiriyo ama çok korkuyorum ben. Normal mi. Doktor kontrolümüze daha var. Atopik dermatiti var aşerji testi verdik ama bayram sonu çıkacak sonucu. Alerjiden olabilir diye okumuştum aöa ondan mıdır acaba? Yoksa bu aydaki bebeklerde oluyor mu