Bende yamune korse aldım sezeryan sonrası göbeğimi çok güzel topladı ise yarıyo gerçekten ben latex aldım ama askısız almıştım çok pişman oldum keşke askılı alsaydım dedim sırtında fazlalık varsa askılı al bence toparliyo düzenli kullanimmda incelme de sağladı