Eyda Kizlqe kizim 5ay 3gunluk. Bugun bezinde pembe leke gordum. Ilk 6ay sadece anne sutu almasi gerektigini biliyorum. Pembe lekenjn sebebinin sicaklardan dolayi bebegin terlemeden dolayi susuz kalmasindan kaynaklandigini okudum. Sizce artik su vermeye baslamali miyim? Bir zarari olur mu suyun? Yoksa 1 ay daha beklemeli miyim
Egemenin_Annesi Eyda verin tabiki bu sicak havalarda napsin yavrucak bebek sulari var e bebekte falan onlardan verebilirsiniz
Deletedmom346 Eyda verin 3 4 kaşık su sonuçta ne zararı olacak düşünün çiş sayıları bile sıcaklarda azalıyor ter yüzünden ben o lekeleri doğumundan 3. Gün sonra gördüm o günden beri su veriyorum bir daha yaşamamak için ki sadece anne sütü alıyor.
MasalsMommy Eyda Valla bu sıcakta ben bile veriyorum ve kızım daha 12 günlük. Çocuklar bizden daha çok etkileniyorlar sıcaktan. 1-2 çay kaşığı veriyorum ben günde su
Boniboncuk Eyda benim kızım 37 günlük bebeğim doğduktan bir hafta sonra kontrole götürdüğümüzde doktorumuz havaların sıcak olduğunu ve her günde 2-3 çay kaşığı su vermemi söyledi söylediğinden beri veriyorum hiç bir zararını da görmedim sizin 5 aydır çocuğa su vermemeniz tuhafıma gitti
SuleMiracoglu Eyda su vermelisiniz benimde aynısı oldu 4 aylık oğlum turuncu pembe lekeler vardı ilk baş kan sandım sadece anne sütü alıyor nette katı gıda alanlar su alsın felan diyordu 1 hafta kadar sürdü çok sıcak çok terliyor doktora götürdük günde yarım çay bardağı kadar su vermelisin dedi geçti suyun bi zararı da yok kana kana içiyor siz de öyle yapın o lekelerin geçtiğini göreceksiniz
Eyda Egemenin_Annesi anne sutu tum su ihtiyacini karsilar diye biliyorum. Ama oyleyse pembe leke neden 😒
Gipsy Bende veriyorum benim kızım 3 buçuk aylık ama su veriyorum, sonuçta anne sütünden aldığı su miktarını gözle göremiyoruz , hiçbir sakıncasını da görmedim , malesef tıpta iki kere iki dört etmiyor
Deletedmom14 Doğduğundan beri hergun veriyorum bi miktar. Su vermeyin sütte yeterli su var diyen doktorlar, böyle bi sebeple gidince de neden su vermedin diyorlar çok tuhaf. Hava çok sıcak terliyoruz ve sütümüz de yeterli miktarda su olmuyor .bunu neden söylemiyorlar ben anlamıyorum gerçekten
Egemenin_Annesi Eyda ben dogdugu günden beri veriyorum bebegime su bu ne zarari olabilir ki verik bence yavrucak susuyordur illaki
Eyda Egemenin_Annesi su bebegiin midesini bos yere doldurur, emme miktarini azaltie gerekli sutu icmez diye okudum. Ama dedigim gibi arada kaldim
Egemenin_Annesi Eyda Ben hep verdim hic böyle bisey yasamadim sonucta su ne kadar tokluk hissi verebilir
Gipsy Eyda suyu emzirdikten sonra verirseniz 2-3 çay kaşığı kadar herhangi bir boş yere mide doldurma sorunu olmaz
Eyda Boniboncuk Abartmayalim lutfen. Tuhafa gidilicek bir durum yok ortada. Tum dunyadaki saglik bakanlari ve dunya saglik orgutu de ilk 6ay sadece anne sutu diyor. Bebegim icin en iyisinin vermemek olsugunu dusundum bu zamana kadar ve vermedim. Dediginiz gibi tuhaf bie durum yok yani ortada
Baloglum93 Eyda ben vermeye başladım valla havalar çok sıcak çok terliyolar bebekler bi iki çay kaşığı sudan bişey olacağımı sanmıyorum
Rmyskrts Eyda bende 10 gündür veriyorum terliyor bizde terliyoruz yeteri su gitmeyebilir anne sütünden diye düşünüyorum
Defnezeynep1 Eyda benim bebeğim 2 aylık 1 aylıktan beri veriyorum biberonda 2 çekiyor alıyorum. Çünkü çok sıcak bir tanıdığım ben musluk suyu bile verdim deyince. Cesaretlendim içtiğimiz erikli marka sudan veriyorum.
2balbiranne Eyda suyun hiç bir zararı yok bu sıcaklarda nasıl dayanmışsınız vermemeye 🤷🏻♀️ benim kız haftalıkken günde 3 çay kaşığı veriyorduk şükür hiç sıkıntı yaşamadık. Arıtma suyunu kaynatıp veriyordum zamanla arıtmanın nsuyunu normal vermeye başladım
Eyda 2balbiranne nasil dayandiniz ne demek? Siz aritma suyu verirken kucucuk bebege nasil dayandiniz acaba? Bu buyuk byyuk laflari soyliyecek ozguveni nerden buluyorsunuz gercekten merak ediyorum.
Cin 2balbiranne yanılıyorsunuz. Ilk 6 ay öncesinde su yarardan çok zararlıdır. Hep söylerim verilen zararı o an göremiyor olmak zarar verildiği gerçeğini değiştirmiyor.