Ayparemmmm
Birde hemencik bir şey olacak diye birşey de yok ki ben boyadım birşey olmadi demek te ne kadar doğru bilmiyorum Allah korusun belki ileride yaşayacağı bir sıkıntıyı tetikliyoruz ama işte tek sorun boya da değil boyaya gelene kadar neler var ama yine de beyazınız yoksa rahatsız edecek sırf değişiklik için boyayamak lazım.