Humyraomr ben de anlamıyorum kucucuk hallerıyle🙂 erkek bebeklerde daha cok goruluyo ama ya genel ıtıbarıyle.dedıgım gıbı gaz yapan ne varsa kestım ona ragmen neler yaşadık.cok sukur suan sorun kalmadı.bıraz da bebegın hareketlenmesı onemlı.hareket arttıkca gaz da azalıyor kendısı cıkarıyo artık