Bir sorum ve sorunum olacaktı ben uyuz tedavisi goruyorum bir cokkrem ve hap kullanıyorum bebeğim 11 aylık ve meme arıyor ılac kullandıgım için vermemeye calısıyorum doktorda emzırmeyı kesmemi soyledı İlacı kestikten kac gun sonra emzirmeye devam edebilirim yardım ltfen