İlk üç ay için kundak(yarım kundak ve muslin örtüyle dusunebilirsiniz sıcaktan dolayı), beyaz gürültü uygulayabilirsiniz. Anne karnındaki sıkışıklığı ve sesi arıyorlar biraz. Gaz için iyi olur mu bilmiyorum ama biz biogaia kullandık bağırsak duzenlemede iyi oldu zaten probiyotik,sezaryen doğum sonrası yararlı bakteriler için gerekli diye veriyorum. Uyku eğitimi için 4.5 aydan önce bir girişimde bulunmayın, su an sizin kucağınıza ihtiyaç duyuyor ki zaten aklı başında danışmanlar o zamandan önce eğitim vermeyi kabul etmiyor. Bir de ben 40-50. Günden sonra düzene girdiklerini düşünüyorum gece gündüz ayırt etmeye başlıyorlar farkindaliklari arttıkça. Kendi fikrim, annelik çokça sabır, bolca sevgiden oluşuyormus 🌸 kolaylıklar dilerim.