Semanurryol Pelin05 Biz 6 buçuk aylığız 6 aylik olunca otutturmaya basladim ama desteksiz oturamiyo suan
Busraucarer Pelin05 5 ay 10 günlük kızım koltuğun köşesinde oturabiliyor, bugün mama sandalyesine koydum çok mutlu oturdu.Ama koltuktayken bi süre sonra yana doğru eğiliyor,😂
Sumeyyeabic Pelin05 oğlum 5 aylik kucağımdw az da olsa oturturuyorum ben ayaklarınn üzerin4 basmayi cok seviyor ama ☺☺
haticemm Pelin05 15 dakika falan maximum kendi sıkılıyor zaten ve 3 4 aylıkken çok çabaladı oturmak için doktorumuza telefondan sordum artık dayanamayip başladım bebek kendini hazırlıyor zaten
Brglbray 4 ay 12 günlük destekli oturuyor canı sıkılana kadar canı sıkılınca da ayağa kalkıp basmak istiyor😄
Busra5009 DOktorlar ne diyor biliyor musun☺️ Bebeğinizi yatırdığınızda başını kaldırıyorsa kalkmak istiyorsa o zaman oturtulur bebek. Benim kız 5. ayında yapmaya başlaadı kısa süreli oturttuk destekli olarak. Şimdi 6aylık kucağımda oturuyor istediği kadar
Tbzkn Busra5009 benim bebeğim 4 ay 2 günlük tam bir aydır yatırınca kendini kaldırmaya çalışıyor hatta sonra sinirlenip ağlıyor alt bile değiştiremiyorum zorlanıyorum 🤦♀️doktora sordum artık oturmak istiyor ama sen daha oturtma dedi fakat ben hergün 2 3 dk oturuyorum mutlu oluyor
Meryemozen Kahvegerek 40 çıktıktan sonra tırnaklarını kestim çıkardım bi daha da sadece dışarı çıkarken eldiven taktım
Semanurryol Kahvegerek Eldivenleri ben 1 aylikti cikardim kendini kesfetmesi için tirnaklarini kesin törpüleyin bebekler icin törpü var yüzünü çizmez😊
Jrarya Kahvegerek 1. Ayı dolduğu gibi çıkardık tırnakları kesmek için 1. Ayı beklemedik doktorunuz kesin eldivenleri çıkarın dedi motor gelişimi için
TospikDefneninAnnesi Meryemozen ya tırnaktan ziyade eldiveni çıkarttığım an elleri buz kesiyor. 3 aylığız gün içinde ara ara çıkartıyorum ellerini tanısın diye ağzına götürsün bilsin diye. Ama çoğunlukla eldivenli. 😔 doğru birşey mi yapıyorum bilmiyorum
minikanne Meryemozen Benimkide 3 aylık ve hic durmuyo yattigi yerde surekli boynunu kaldiriyo agrigcak diye kucagima almak zorunda kaliyorum ama bende bi sure sonra yoruluyorum mecbur kucagimda otutturuyorum...Cuma günu kontrolumuz var bende sorucam doktora