queenMother En ucuz emzik 25 lira bence kaynatman yeterli her düşen emziği atarsak evin yolunu bulamayız evet sağlık önemli ama biraz abartı geliyor bana çocuklarımızda çok kez o emziğin düştüğü yerlere ellerinin üzerine düşüyorlar elleriyle değiyorlar napalım ellerini o zaman
Arasannesi bircocukannesiomom suda kaynadıgında zaten mıkropları ölür suya atıyorum kaynıyo bır de kaynarken 5 dakıka daha beklıyorum.ıllakı dusuyor cunku evde dısarda.her seferınde çöpe atmak mumkun degıl malesef🙂
1mom1baby bircocukannesiomom evde arabada dışarda hep düşüyor çoğu zaman kendi atıyor kaynatip tekrar veriyorum bi emzik 3 ay kullanılabiliyor klozete düşmediği sürece veririm
Deletedmom14 Hayretle okudum gerçekten yorumları . Kaynatılıp verilebilecek bişey. Yiyecek olsa steril edilemeyip mecbur atılır ama emzikte böyle bi durum yokki. 3.çocuğumu buyutuyorum, hiç dışarıda düştü diye çöpe emzik atmadım 🤷♀️
LiTeraRy bircocukannesiomom canim ben her dususunde yada verecegim zaman kaynar suya atip kaynatiyorum icinede biraz sirke koyup o sicak suda bekletiyorum ozaman sorun olmazz kaynar su herseye devaa sukur ki atmana gerek yok diye dusunuyorum bizimde kac defa dustu sirkeli kaynar suylaa yikiyorum veriyorum her dususunde cope atsak emzik dayanmaz 😁🤦♀️
Pamuk_seker bircocukannesiomom emzik hic kullanmadim.ama evde yere dusse neysede böcekler insanlar her yere basip apatmana o ayakla basmasi pisligi kesinlikle atarim.yani
Deletedmom328 bircocukannesiomom Valla emzik kullanınca avent kullanıyordu onuda atmaya kıyamıyorudm😂 eve getirip sıcak suda bekletip sonra bi iki kaynatıyordum veriyordum yine
cocomelon bircocukannesiomom atan arkadaşlar varmış ben atsam heralde her hafta 60 tl emziğe veririm emzik zincirinide istemiyor dışarda sürekli sinirlendiğinde atıyor green clean emzik biberon temizleyicisi ve kaynatma yapıyorum suya bazen sirke bazen karbonat katıyorum
LiTeraRy bircocukannesiomom hanimlar bebeginize aldiginiz kiyafetler yada oyuncaklarda almadan once rafa dizilirken kac kere yere dusuyor kim bilir. biri baska birseyi alicam derken kackere yere dusurup sonra tekrar rafa taktigini gordum ben her aldigimizi once kaynatip verdigimize gore cope atmiyoruz kaynatmasi yeterli neden cope atilsin ozaman hic birsey almayalim disardan cunku hepsi yere dusuyor kirlenip mikroplaniyor bukadar ince dusunuyorsaniz birde bu yonleriyle bakin hadi bunlari gectim cocuk dusuyor elleri yere degiyor en yakin ornegide bu silip geciyorsunuz oh arindi gitti mikroplar artik yapmayin Allah askina yaa 🤦♀️🌹