Arkadaşlar , sürekli ama sürekli savaş halindeyim herkesle kavga ediyorum kimseyi bırakmadım kızmadıpım hep sinirliyim uzun yıllardır böyle eşim kibar birşey demiyor o da üzülüyor benim için biri ağzını açsa başka tarafından anlayıp ağzıma geleni söylüyorum beş dakika sonra bir hareketi ile affediyorum bilmiyorum ne oluyor of kum torbası mı alsam eve 😬