ArvenMiran0604 Anneler merhaba. 22 gün oldu 2. Sezeryanımı olalı. Bugün sadece beli göbeği saran korselerden kullanamaya başladım. İlk sezeryanda kullanmadığım için bilmiyorum. Korseyi gece kullanayım mı yoksa çıkarayım mı ?
laktas ArvenMiran0604 benim doktorum gereksiz dedi. Hatta karın kasların çalışmasını engelleyeceği için göbek kalır dedi. 3 aylık olduk biz. Ve 1 ayda eski haline nerdeyse döndü. Hiç bişey kullanmadım.
Olvido Belli bir süresi var mı acaba benim de yaklaşık 50 gün oldu sezaryen olalı taksam fayda eder mi?
Gizemduman 20 gün sonunda kullandım yamuna korse hiç bir sorun yaşamadım göbeğim asla sarkmadı iyi ki de kullandım siz de gün içinde en 5 saat kullanabilirsiniz 😇
ArvenMiran0604 laktas ben ilk gebeliğimde kullanmadım 2 senede anca toparladı göbeğim. Bu ikinci olunca baya kaldı
Emirfiliz2019 ArvenMiran0604 ben doğum yaptığım gün taktım doktorum dedi bir sıkıntıda olmadı geceleri de takıyordum sezeryan korsesi benimki